Friday, 24 May 2013

نخستین بیانیه هاشمی رفسنجانی پس از رد صلاحیت منتشر شد

اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نخستین بیانیه خود را پس از عدم احراز صلاحیتش در شورای نگهبان منتشر کرد.
آقای هاشمی در بیانیه اش نوشته است: توصیه می‌نمایم که فرصت تقویت وحدت و همدلی را که در ستادها، میان نیروهای معتدل اصلاح‌طلب و اصولگرا ایجاد شد، به عنوان حُسن آغازی برای تداوم این حرکت حفظ کنند
در پایان بیانیه آمده است: "اگر اعتلای کشور و عزت و رفاه ملت در سایه نظام اسلامی، هدف اعلا و آرزوی همه ماست، رواست در این راه مشکلات و تلخی‌ها، ما را از ادامه این راه مقدس باز ندارد. زیرا برای حفظ نظام مقدسمان و ملت و کشورمان تحمل سختی‌ها و بی‌حرمتی‌ها شیرین است."

No comments:

Post a Comment